MKS Mianów - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Kalendarium

19

10-2018

piątek

20

10-2018

sobota

21

10-2018

niedziela

22

10-2018

pon.

23

10-2018

wtorek

24

10-2018

środa

25

10-2018

czwartek

Mini-Chat

Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.

Losowa galeria

MKS Mianów - Victoria Łódź 8.05.2010
Ładowanie...

Najnowsza galeria

Sazan Pęczniew- MKS Mianów 13.04.2014
Ładowanie...

Statystyki drużyny

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 115, wczoraj: 119
ogółem: 569 084

statystyki szczegółowe

Wyszukiwarka

Kontakty

Aktualności

Inauguracja rundy wiosennej 2011

  • autor: mksmianow, 2011-04-02 00:00

Piłkarze B klasy, grupy I  po prawie 5 miesiącach przerwy wybiegli na boisko. Rundę wiosenną zainagurowało spotkanie LKS Sarnów - MKS Mianów.

Na starcie piłkarzom MKS-u przyszło się zmierzyć z liderem (przed tą kolejką 5 pkt przewagi nad LKS Dąbrówka)Nasi sobotni rywale w czasie zimowych przygotowań rozegrali 7 spotkań kontrolnych (3 zwycięstwa, 4 porażki). W jesiennym spotkaniu lepsi okazali się Sarnowianie, którzy pokonali żółto-zielonych 1:0.  

I tym razem lepsi przy wybitnej pomocy sędziego lepsi okazali się Sarnowianie. Mimo tego, że do przerwy MKS prowadził 3 : 2 , to ostatecznie uległ 3 : 6.  Stronniczość sędziego tego spotkania doprowadziła do tego,że MKS kończył mecz w 9. (czerwone kartki otrzymali Arkadiusz Beda ( konsekwencja 2 żółtych) oraz Grzegorz Piesiakowski).  Bramki dla żółto-zielonych zdobyli: Sławomir Barański (wolny), Piotr Chałupczak, Kamil Krasoń (wolny)

 

LKS Sarnów - MKS Mianów na stronie Łódzki Futbol (kliknij)

mecze 12 kolejki

HAS Wartkowice         1 : 0      GLKS II Dłutów (jesienią 5 : 4)

MKS II 2000 Tuszyn    1 : 1      LKS Dąbrówka (jesienią 0 : 10)

Kotan II Ozorków         1 : 6      Hetman Łódź (jesienią 1 : 2)

LKS Sarnów                 6 : 3       MKS Mianów (jesienią 1 : 0)

Sazan Pęczniew          3 : 4       Victoria Łódź (jesienią 2 : 2)

Pisia Zygry - pauza


  • Komentarzy [59]
  • czytano: [526]
 

autor: ~kibic 2011-04-02 12:06:45

avatar miłoby było gdybyście sprawili niespodzianke i urwali im jakies punkty:D


autor: ~kibic 2011-04-02 19:56:09

avatar niestety ale sedziowie w sarnowie nie zawsze pomagaja druzyna przyjezdnym,my mielismy podobnie


autor: ~anonim 2011-04-02 20:11:14

avatar Przed drugą połową jeden z naszych podsłuchał jak prezes sarnowa mowił ze bedzie karny dla nich no i ....był. Szkoda ze nie na wszystkie mecze wybiera sie delegat z ŁZPN bo napewno mecz by się potoczył innaczej. Sarnów przez pierwsze 30 minut nie mógł wydostac się ze swojej połowy..Graliśmy dobrze, nawet bym powiedział bardzo dobrze... No ale cóż, sędzia stary frajer i dał zwycięstwo tym leszczom


autor: ~kibic 2011-04-02 20:51:55

avatar Uwaga drużyny B klasy kto będzie rywalem Sarnowa musi przegrac. Bez względu na gre. A i jeszcze jedno taki grubas,podobno to prezes który łazi koło bocznej linij ciągle wyzywa piłkarzy oczywiście nie swoich. Taki typ to obraza Polskiej piłki nawet tej z niższych lig.


autor: ~anonim 2011-04-02 20:57:00

avatar Chłopakom z Sarnowa życzę powodzenia ale ich prezesowi WSZYSTKIEGO NAJGORSZEGO.


autor: ~anonim 2011-04-02 21:30:29

avatar To co tam się działo to jest jedno wielkie kino!! I jeszcze APEL do drużyn z naszej Ligi. Nie bójcie sie tej drużyny, Sarnów jest liderem nie ze względu na świetną gre, oni wygrywają dzięki prezesowi, bo hajs sypie sędzią. A to wszyscy sędziowie są przekupni... Chłopaki za krzyki do siebie dostawali kartki, za darmo dosłownie... Sędzia Rutkowski jest taki hojny i za free kartki daje...


autor: ~kamil 2011-04-02 22:16:54

avatar panowie bylo bardzo dobrze.rutkowski co ty..... zmobilizujcie sie i przyjezdzajcie na te treningi,bo jak dzisiaj mecz pokazal ze nie jest za dobrze z kondycja co u niektorych


autor: ~dabrowka 2011-04-03 09:36:00

avatar spokojnie panowie, z dabrowki nie wyjada z punktami. pozdrawiamy;)


autor: ~anonim 2011-04-03 10:34:49

avatar szkoda, ze nikt nie wspomnial za co byly czerwone kartki dla zawodnikow z mianowa. Jezeli zawodnicy lapia pilke w reke w polu karnym przeciwnikow to niech sie nie dziwia pozniej kartka,i to ze kazdy z nich wrzucal sedziemu to juz inna sprawa....pozdrawiam


autor: ~anonim 2011-04-03 11:01:17

avatar Zgadza się ta czerwona dostał za swoja głupotę, bo inaczej nie można tego nazwać, ale za większość kartek piłkarze Mianowa mogą podziękować "pseudo sędziemu" i prezesowi Sarnowa. Taka prawda a najgorsze jest to ze po meczu śmiał się wszystkim piłkarzom i kibicom Mianowa prosto w oczy!


autor: ~anonim 2011-04-03 11:15:31

avatar smial sie moze bo wygral..... nie wiem... ale gdyby mianow mial lepsza kondycje ten mecz tez byłby inny bo chyba juz od 25-30 sie bronili do konca meczu..po prostu brak sily...


autor: ~anonim 2011-04-03 11:23:35

avatar Wygrał przez przekręt i nic więcej !


autor: ~anonim 2011-04-03 11:30:04

avatar jak tu sie nie wkur...skoro sędzia gwiżdze w jedną stronę, rzekome, symulowane faule itp. (Jedyna żółta kartka dla Sarnowa już przy wyniku ustawionym) Jak się gra w 9 to co trzeba atakować ?


autor: ~anonim 2011-04-03 11:32:02

avatar zreszta faktycznie Mianow sie bronil, ale bardzo madrze sie bronil. skoro nie maja sily maja wynik to po co maja atakowac? a tym bardziej jak sedzia byl kupiony?


autor: ~anonim 2011-04-03 11:35:38

avatar zawsze sedzia kupiony, dla przegranych zawsze bedzie sedzia zly ale w tym meczu wystarczylo sie odezwac do sedziego nie odpowiedznio i byla kartka za co mianow tyle dostal kartek.....


autor: ~anonim 2011-04-03 11:36:54

avatar zgodze sie madrze sie bronil mianow ale po golu na 3:3 peklo juz i sie posypalo


autor: ~anonim 2011-04-03 11:41:24

avatar nie sadze by ktorakolwiek druzyna z A klasy czy tez z B klasy mogla wygrac w 10 a potem w 9 meczu gdzie nie tylko przeciwko niej grała przeciwna druzyna ale rowniez sedzia!


autor: ~anonim 2011-04-03 12:06:43

avatar Po porażce najłatwiej zgonić na sędziego... No ale niestety w tym meczu sędzia gwizdał wyłącznie jak mu sie podobało, na korzyśc drużyny Sarnowa. Więc żółtych kartek nie dostali, bo po co miałby im dawać skoro gwizdał dla nich.


autor: ~anonim 2011-04-03 12:09:44

avatar Zdarzają się różni sędziowie, bo taka jest niestety polska piłka. Ale co innego jak nieudolnie gwiżdze przeciwko obu drużynom , a co innego jak przeciwko jednej.


autor: ~kibic 2011-04-03 17:01:39

avatar Żółte kartki dla Mianowa jak najbardziej zasłużone tyle, że takie same przewinienia a niekiedy jeszcze większe z drugiej strony nie były karane. Sędzia wychodząc z szatni razem z prezesem już wiedział co ma robic.


autor: ~anonim 2011-04-03 19:42:56

avatar KOTAN -HETMAN-1-6 WOW ;-)


autor: ~kibic 2011-04-03 19:45:38

avatar hetman jeszcze namiesza w tym roku,mysle ze spokojnie moga ograc kazdego


autor: ~anonim 2011-04-03 19:54:18

avatar Panowie i panie Mianów wygrywał 3 do 2 po 65 minutach gry dopiero po wspaniałym zagraniu A. Bedy wszystko się posypało przez 25 minut Mianów stracił 4 bramki. Miał żółtą kartkę to mógł się zająć grą !!! Za takie zagranie sędzia może od razu dać czerwoną kartkę. Trzeba się zająć sobą a nie liczyć na sędziego - mecz był jak najbardziej do wygrania ale nie ma zgrania zresztą jak zawsze........


autor: ~anonim 2011-04-03 19:57:32

avatar Może niech stanie na bramce skoro tak dobrze gra rękami HEHE.....


autor: ~anonim 2011-04-03 19:59:36

avatar Zgadzam się z poprzednikami mecz z Sarnowem należał Do napastnika A. Bedy gratulacje od kibiców.


autor: ~Już nie kibic 2011-04-03 20:01:00

avatar Szkoda było jechać na ten mecz - jak na rozpoczęcie rundy to tragedia.........


autor: ~Wielbiciel 2011-04-03 20:03:43

avatar Napastnik Mianowa The Best... Klapki na oczach !!!


autor: ~Obserwator 2011-04-03 20:07:19

avatar Brak kondycji, brak zgrania, wyzwiska w kierunku sędziego, piękna ręka i piękna pogoda tylko..........


autor: ~kibic 2011-04-03 20:18:31

avatar Jeśli nie ma obiektywizmu u sędziów to nawet kamień pod nosem coś burknie, a taki czarnuch tylko na to czekał.


autor: ~Były gracz 2011-04-03 20:26:44

avatar Trzeba było ich sprawdzić. Grałem rok temu w Sarnowie prawie całą wiosnę choć nie byłem zarejestrowany, zresztą było nas wielu bez wpisów w protokół. To jest norma w tym klubie.


autor: ~anonim 2011-04-03 20:38:15

avatar Poprzednik ma racje ja też wiele razy grałem tam na lewo. U prezesa Sarnowa to jest norma co sezon. Nie wiem czemu ich nikt nie sprawdza.


autor: ~Kibic 2011-04-03 20:40:42

avatar Tam gdzie trzeba to się nic nie odzywają a na sędziego wrzucają i robią ręki....


autor: ~Gracz 2011-04-03 20:43:52

avatar Panowie trzeba się wziąć za siebie i tyle...Wygrywali 3 do 2 to mogli to trzymać...


autor: ~Kasa 2011-04-03 20:45:05

avatar Trzeba było dać sędziemu grubszą kopertę skoro wszyscy wiedzieli że w Sarnowie kupują mecze


autor: ~anonim 2011-04-03 20:46:32

avatar Polak mądry po szkodzie


autor: ~Elita 2011-04-03 20:47:49

avatar "Elita" z Mianowa cienko gra.............


autor: ~Drużyna 2011-04-03 20:50:03

avatar Cała drużyna Mianowa wiedziała że w Sarnowie gra zawodnik Mający kartę w Mianowie JESZCZE...


autor: ~Tak to jest 2011-04-03 20:52:12

avatar W Mianowie jest tak że po przegranym meczu wina zwalana jest na zawodników słabiej grających a jak jest w tym przypadku...


autor: ~anonim 2011-04-03 20:53:25

avatar Przecież nikt nie odważy się zwalić tej winy na króla strzelców co nie.....


autor: ~Kibic 2011-04-03 20:54:46

avatar Szkoda tylko że na 10 sytuacji wykorzystuje tylko 1 w 100% i nikt tego nie komentuje......


autor: ~Mistrzuniu 2011-04-03 20:57:36

avatar Trening czyni mistrza szkoda że tego nie widać............


autor: ~Moja wina, moja wina 2011-04-03 21:00:13

avatar Po przegranym meczu trzeba znaleść winowajce ale kogo sędziego przecież on nie grał......


autor: ~anonim 2011-04-03 21:02:00

avatar Sędzia jest tylko 1 jeden a was 22 to musi sobie jakoś poradzić skoro są wrzuty w jego kierunku...


autor: ~Kibic 2011-04-03 21:05:21

avatar Mecz do wygrania oddany przez głupotę !!!!! Szkoda czasu....


autor: ~Kibic 2011-04-03 21:08:16

avatar Pozdrawiam kibiców z Mianowa że to wytrzymali


autor: ~kibic 2011-04-03 21:46:08

avatar Jestem z OZORKOWA widziałem dziś mecz z HETMANEM jak na tą klasę drużyna poukładana i widac dyscyplinę na boisku.Myślę że nawet SARNÓW na swoim boisku będzie miał problem ograc HETMAN.A za tydzień myślę że hitem kolejki będzie w DĄBRÓWCE.SZKODA że nie mogę obejrzec tego meczu:-)


autor: ~kibic 2011-04-03 22:02:46

avatar sprawdzilismy sarnow w meczu z dabrowka na jesieni i wszystko bylo wporzadku,wiec trudno mi powiedziec co wy tu piszecie o tych lewych zawodnikach,a hit kolejki oczywiscie bedzie i wygra zespol lepszy wiec zapraszam wszystkich na mecz


autor: mksmianow 2011-04-04 10:39:19

Profil mksmianow w Futbolowo dobra temat do zamknięcia. Skupmy się już lepiej na kolejnych meczach . Pozdrawiam.


autor: ~Fan 2011-04-04 18:14:25

avatar Najlepiej zapić i zapomnieć jak zwykle............


autor: chicken148 2011-04-04 18:57:44

Profil chicken148 w Futbolowo kazdy wie jak gra mianow i w jakim stanie graja zawodnicy mianowa a dostali kartki przez swoja glupoty a co mial sedzia zrobic jak nie dac typowi zoltej kartki za pyskowanie do sedziego i wyzywanie jego niech sie ciesza ze nie wiecej czerwonych kartekk nie dostali


autor: ~HEH 2011-04-04 19:36:19

avatar Zgadzam się, a może w ręczną piłkę lepiej by im szło po kapitalnym zagraniu super napastnika HEHE....


autor: ~Siano 2011-04-04 19:44:12

avatar Chciałem grać w Mianowie ale po tym co widziałem to dam sobie siana........


autor: ~anonim 2011-04-04 20:07:29

avatar jeśli oceniasz drużyny na podstawie jednego meczu to pogratulować ;)


autor: ~anonim 2011-04-04 20:09:29

avatar Do przedmówcy. Chcieć to za mało.


autor: ~anonim 2011-04-05 06:44:26

avatar bo jestes za zadki zeby grac w mianowie


autor: ~anonim 2011-04-05 06:46:55

avatar w 1 polowie sarnow nie istnial,kto byl na meczy to wie


autor: ~Alfons 2011-04-05 10:32:23

avatar Grajcie swoja piłkę jak ostatnio i pijcie dalej....


autor: ~anonim 2011-04-05 10:35:30

avatar Zobaczymy jak dostaniecie w dupe z Wartkowicami, pewnie znowu będzie wina sędziego lub ręka oczywiście przypadkowa.....


autor: ~anonim tylko widzew 2011-04-07 14:50:08

avatar Sarnów To cioty.. zobaczymy jak w tej kolejce dostana w dupke.. Pozdro chłopaki z mianowa..


Dodaj swój komentarz

Autor: Treść:pozostało znaków:

Reklama

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 1

Ostatnie spotkanie

Nie wprowadzono danych o ostatnich meczach.

Wyniki

Brak danych.

Tabela ligowa

B-klasa » Łódź I

Zegar

Sport.pl