|
Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.
dzisiaj: 77, wczoraj: 85
ogółem: 952 436
statystyki szczegółowe
W piątek jak i w sobotę drużyna MKS-u Mianów rozegra kolejne spotkania sparingowe. Rywalami bedą odpowiednio : LKS II Kwiatkowice (sieradzka "B" klasa) i Huragan Swędów ( 2 zespół gr. II łódzkiej "B" klasy w poprzednim sezonie)
MKS MIANÓW 3 - 0 LKS II Kwiatkowice
bramki: S.Barański, A.Szulc, A.Beda
MKS MIANÓW 2 - 2 Huragan Swędów
bramki: Ł.Garbacz, K.Krasoń
tylko jak wygracie jakis mecz to nie uwazajcie ze zaraz awansujecie do A klasy. Bo gadacie ze idziecie na awans a do tej pory konczycie w srodku tabeli i nie inaczej bedzie w tym roku
z lutomierska
Panowie,wszyscy na trening we wtorek.........
wszyscy maja byc
to niech kibic przyjdzie i niech nam to powie osobiscie, a na forum to kazdy moze sie udzielac...
niema co sie przejmowac ,wszyscy na trening
Tornado spadelo do naszej ligi,spadli i awansuja odrazu
w tej klasie rozgrywkowej różnie to bywa, nie wiadomo kto awansuje, dowiemy sie tego po kilku kolejkach... nie mozna od razu kogos nazwać liderem... silne drużyny są , np: Dąbrówka, Mianow, Tornado, nie wiadomo co pokaze ner łódzki... wszystko jest mozliwe...:))
mojm zdaniem hetman bd bardzo mocny,pisia tez sie wzmocnila
Zgodze się z moim poprzednikiem HETMAN OGRYWA na wyjeżdzie KOTAN OZORKÓW a dziś wygrywa u siebie mecz sparingowy 6;O i grają to co widziałem piłką więc myślę że będzie CIEKAWIE W TEJ GRUPIE. POZDRAWIAM WSZYSTKICH
na stronei zwiazku nic nie jest napisane o spadku tornado. nagle z 12 zespolow zrobilo sie 10 czyli nikt nie spada,chyba ze cos zwiazek zle napisał
tornado utrzymało sie w barazach.
kabaret 10 druzyn i tylko 2 miesiace grania
Wszyscy mają szansę na awans .Każdy z każdym może wygrać .No może pisia ner tuszyn i dłutów mają słabsze ekipy na wyjazdach .
widziałem hetman wyciąć kebaba z lewej i po hetmanie on tam gre robi a reszta to statyści grają wybijanke na lewą stronę tylko na niego szybki jest ale plaster zrobi swoje
dobrze wiedziec
Najbliższa kolejka 1 |
B-klasa » Łódź I |
|